משלוחים חינם בקניה מעל ₪299

הטרנדים החמים לקיץ 2020: אוברולים לילדות

אוברולים לבת מצווה או סתם ללוק מגניב לצאת מהבי – כל הטרנדים החמים כאן

האביב כבר כמעט מאחורינו וכך גם הקורונה! השוטטות בין החנויות בקניונים, בבוטיקים ובמרכזי הקניות החל רשמית, ולכן לא נותר אלא להתחיל במדידות, הלבטים והרכישות החדשות לעונה הקרבה.

אז האינסטגרם מפציץ אותנו בטרנדים החמים המסתמנים לקיץ הקרוב. אם משהו נכנס, אז משהו גם יוצא.

נתחיל בטרנד הקשתות העבות והאלגנטיות ששייכות לעונת החורף ואותן מחליפה ה- מטפחת. המטפחת היא פריט נצחי במלתחה של כל פאשניסטה. המטפחת תתאים לכל שמלות בת מצווה, שמלות טוטו לילדות והיא ידועה כאקססורי מושלם לאוברולים לילדות שניתן לחבר לתיק, לקשור על הראש ואף לסגנן את אחת.

מכירות את הימים האלה שאין לכן כוח לחבר טופ ומכנסיים? לפעמים פשוט בא לנו לזרוק על הילדה משהו ולצאת מהבית? כך טרנד חם נוסף סוגר לנו את הפינה והוא אוברול לילדות, אם זה אוברול ג’ינס או אפילו אוברולים לבת מצווה, אין כמו להלביש את הילדה בONE PIECE שסוגר את הפינה והילדה לבושה לצאת מהבית. האוברול שולט במחוזות הטרנדים עוד מימי החורף, וכבר לעונת הקיץ ניתן למצוא שלל פרשנויות לפריט הנצחי הזה. אם זה אוברול צבעוני, חובק כתפיים, משוחרר על הגוף או פשוט אוברול אלגנטי לאירוע, מדובר בפריט שהוא כאן כדי להישאר.

 

עונת הקיץ יורה את יריית הפתיחה המבורכת והמיוחלת לעונת האירועים. שמלות בת מצווה, שמלות שושבינה לילדות ואפילו אוברולים לבת מצווה הופכים להיות מצרך נחשק וחם בבוטיקים ובקניות אונליין. אומנם קניית שמלת בת מצווה היא אירוע בפני עצמו, אבל כיום ניתן לרכוש בגדי ילדות באינטרנט בקלות ולהפוך את טקס המדידה בבית לחווייה לא פחות מרגשת באשר בחנות. הטרנד החם של העונה מסתמן דווקא בבדים עצמם. בהתאם למזג האוויר הלח והחם, הבדים הקלילים כמו פשתן הולכים לשלוט בפסי ייצור הבגדים. כי בתכלס, על נוחות וקלילות בימי הקיץ החמים – לא מתפשרים!

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן