משלוחים עד 5 ימי עסקים • משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ₪

טרנדים שמלות בת מצווה 2020

הטרנדים החמים לשמלות המבוקשות לאירוע הגדול של הילדות – בת מצווה

יריית הפתיחה של עונת הבת מצווה הקפיצה את האימהות והילדות בחיפוש אחר השמלה המושלמת. לקוחות מכל הארץ מגיעות אלינו במטרה לקנות שמלות בת מצווה או אוברול לבת מצווה, בדגש על תוצרת כחול לבן. כולנו מכירות את הקשיים הכרוכים ברכישת שמלות בת מצווה מעוצבות או בגדי ילדות לאירועים, לכן אנו מקפידות על היצע מגוון ואופנתי שיתאים לאימהות והילדות הפאשניסטות לבחור את שמלת בת מצווה מהחלומות, כזו שתסובב ראשים.

אז מה הם הטרנדים החמים המסתמנים לשנת 2020? בתור התחלה, יש חשיבות להפקת האירוע עצמו. ככל שחולף הזמן תחום הפקות הבת מצווה ממריא למחוזות חדשים, מרגשים ואפילו אקזוטיים. אם מדובר בכניסות מפוארות לאולם, או עיצוב המקום – אין ספק ששמלת בת מצווה של הילדה אמורה להשתלב עם רמת ההפקה.

כאן מגיע הקאטץ’. אנחנו רוצות שהילדה תרגיש הכי מיוחדת ותבחר את השמלה בדיוק כפי שדמיינה את עצמה ביום המרגש. אולם, כשמדובר במסיבות של ילדים ונוער נהוג להקדיש באירוע חלק ניכר להפעלות וריקודים. לכן על השמלה להיות נוחה וגמישה, כזאת שהילדה תוכל להשתתף בהפעלות ולרקוד מבלי להתעסק באווטפיט שבחרה.

הטרנדים החמים של שמלות לבת מצווה נעים בעולם האוברולים. סטים של שני חלקים שמרגישים כמו ONE PIECE ובכלל משחק בין הטופ לחלק התחתון שמטשטשים ביניהם. הבחירה באוברולים לבת מצווה הולכת ונהיית נפוצה יותר. היום כבר בטוח להגיד כי טרנד האוברלים כאן להישאר.

סוגיית הצבע- שחור או שמנת – תשאר לנצח בשיח המקומי. התפיסה המסורתית אומרת כי שמלת בת מצווה היא מעיין כלה, ועל כן אימהות רבות בוחרות בצבע שמנת. אבל נראה כי השמלה המושלמת דווקא בצבע שחור יכולה להפתיע את האורחים ולשדר וייב בת מצווה קליל ומדליק.

טרנד נוסף שמסתמן לו באוויר הלוהט של הקיץ הוא טול נצנץ. השימוש בטול מאז ומתמיד מאפיין שמלות שושבינה לילדות או שמלות טוטו לבת מצווה, אבל כיום עם מגוון הולך וגדל של בדים אין צורך להתפשר על טול רגיל. טול מנוצנץ, כזה שמפזר ניצוצות וברק לאורחים, לגמרי עושה את העבודה ומקפיץ את ילדת הבת מצווה לרמת נסיכה אמיתית.

לבת מצווה הפכו להיות גולת הכותרת בהכנות לקראת האירוע, וכדאי לפחות להנות מהתהליך ולבחור את שמלת הבת המצווה המושלמת.

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן