משלוחים עד 5 ימי עסקים • משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ₪

החופה המושלמת: כך תבחרי שמלות שושבינה לילדות הפרחים

בחתונה הכלה אומנם היא השואו הגדול, אבל אין חופה מהממת בלי קטנטנות בשמלות שושבינה מתוקות

אז היום הגדול והמרגש בפתח ובקרוב תיהי הכלה שתמיד חלמת להיות. שמלה ונעליים יש, עשית צ’ק על סידורי שולחן ועיצוב חופה וכעת נותר לסגור קצוות אחרונים בשביל להשלים את התכנון של האירוע המושלם. צריך לקחת הכל בחשבון ולפעמים זה יכול להיות מתיש, אבל מצאנו לך עוד שורה אחת לצ’קליסט שהיא הכי כיפית ומתוקה שיש – בחירת שמלות כלה לילדות הקטנות של המשפחה. יש כאלה שיכנו אותן שושבינות קטנות או ילדות הפרחים. בכל אופן, זו השורה באקסל שתעשה לך הכי הרבה כיף בלב

דמייני לך את החופה הלבנה, אלומות פרחים שזורות בכל פינה ויריעת בד נפרשת בשביל המוביל לחופה. ההתרחשות הראשונה בתפאורה העוצרת נשימה הזו – הן ילדות שושבינה קטנות ומתוקות שמפזרות פרחים וחיוכים לכל עבר, שובות את ליבם של האורחים ובעיקר מחממות את האווירה לקראת בואה של ה-מלכה, הכלה. לכן אספנו בשבילך טיפים מעולים לבחירת השמלה המושלמת:

  1. שמלות שושבינה יכולות לתאום את שמלת הכלה שלך. במידה ובחרת לעצמך ליום החתונה שמלת כלה מתחרה תוכלי ללכת בכיוון הזה ולחפש לשושבינות הקטנות שלך שמלות תחרה התואמות את רוח הדברים. במקרה ותפרת את שמלת הכלה באופן אישי, תמיד תוכלי לשמור בצד 2 מטר בד.

  2. שמלות שושבינה לילדות ידועות בהיותן הדבר הכי מתוק אבר, לכן השקעת הזמן והמאמץ בחיפוש אחר השמלות שווים את תפירת החופה המושלמת. שמלות שמשלבות חצאית טוטו נפוחות תמיד מעלות חיוך על כל הסובבים. עם זאת, כל אלמנט המשלב נצנצים בדגם גם יעשה את העבודה. לכלות שבינינו שמחפשות דרמה או אווירה רומנטית יותר בחופה, יכולות לבחור בשמלות כלה לילדות המשלבות טול משי עם אלמנטים עיצוביים יפהפיים.

  3. קבוצה זה כוח, עיקרון שכולנו מכירות. לכן אם ישנן כמה בנות במשפחה הקרובה המיועדות להיות שושבינות בחתונה – תלבישי את כולן אותו הדבר. מניסיון של למעלה מעשרים שנים בהלבשת קטנטנות לאירועים משמחים, אין מופע פותח מוצלח יותר מקבוצה של בנות קטנות מתוקות לבושות בשמלות זהות ומתוקות.


  4. טיפ אחרון לבחירת שמלות כלה לקטנטנות נוגע לצבע. ישנו תמיד הפיתוי להלביש את הילדות בשמלות לאירוע בגווני ורוד, כחול או כל צבע אחר. אולם יש לזכור, כי החתונה שאתן עורכות, רובכן לפחות, היא בישראל. עשרות שנים ישראלים התקבעו על צבע השמנת, כלומר שמלות בגוונים מלבן עד אוף וויט, וזה הצבע המקובל להלביש את השושבינות הקטנות בחופה. למרדניות שביניכן, להכניס קצת צבע אף פעם לא פגע באף אחד, לכן במידה ובחרתן ללכת בכיוון הפחות קונבציונאלי- תדאגו שהצבעים יתאמו את סידורי הפרחים.

 

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן