משלוחים עד 5 ימי עסקים • משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ₪

פורים 2021: תחפושת קומיקס וחיות מתוקות

התחפושת המבוקשת לשנת 2021 היא תחפושת נערת קומיקס. תחפושות של חיות מתוקות כמו זברה ועכברונת מרכיבות קולקציית תחפושות לילדות מושלמת לבחור ממנה!

החג הצבעוני של השנה, חג פורים, תכף מגיע והמסע אחר התחפושת המושלמת יוצא לדרך. האימהות שתופרות או שלוקחות מבנות הדודות, יכולות למצוא את עצמן מידי פעם לוקחות שנה הפסקה מהרגלים ומסורות ויוצאות לשופינג כיפי וצבעוני למציאת תחפושות לילדות שעושות חשק להתחפש כל יום!

כולנו יודעות שלמצוא תחפושת לילדה לפעמים עלול להפוך לאתגר לא פשוט, במיוחד כשמדובר בתחפושת לבנות, משום שהדמיון של האימהות נוטה לחרוג ולהשתולל לו במחוזות הפנטזיה והרצון שהילדה תהיה הכי יפה, מקורית, מושקעת ושמחה שיש מטיל אימה על התחפושות השחוקות בחנויות הצעצועים.

אבל… פורים 2021 מבשר את בשורת התחפושות לילדות הבוטיקיות! אם עוד לא יצא לכן להיתקל בתחפושת בוטיקית, הכוונה היא לתחפושת שמיוצרת בפס ייצור המוני, ולא מידיה של תופרת או אימא סופר מוכשרות, אך התחפושות נתפרות ברמת גימור גבוהה, העיצוב מקורי וצבעוני, והוא כולל את כל האביזרים לפורים הנדרשים ולמעשה חוסכים מהאמא כאב ראש אחד גדול.

תחפושת נערת קומיקס לילדות, הינה שמלה א סימטרית עם טוטו חצוף וצהוב, והיא נמכרת על כל אביזריה. היא כוללת אביזר לראש, חותלות לרגליים, בסך הכל לא שכחנו שפורים פוגש אותנו בסוף החורף אומנם, אך עדיין קריר, וכפפה מעוצבת.

ישנן תחפושות לילדות שכוללות אביזרים לפורים נוספים. תחפושת קומיקס לא תמיד תצריך איפור מושקע מאוד, אלא ממש כמה קווים עדינים ואודם נכון. תחפושת קומיקס הזו היא ללא ספק התחפושת לילדות הכי מבוקשת לשנת 2021

אין דבר מתוק יותר מלחפש את הקטנטנות שלנו מעולם החי. מידי שנה אנחנו מחדשים עם חיה אחרת והשנה אלו תחפושת זברה ועכברונת שמככבות ברשימת התחפושות שלנו. נתחיל מתחפושת הזברה שברחה מהסוואנה היישר לפורים הישראלי והחגיגי.

תחפושת שכולה שמלה מושקעת עם חיתוכים במרפקים שיושבת על טוטו מושלם בצבעי שחור לבן אליו מחובר זנב ארוך ומפוספס, כמצופה מכל זברה. תחפושות לילדות כוללות אביזרים כאמור, וגם כאן התחפושת מגיעה עם אביזר לראש, כפפות וחותלות. התחפושת הזאת יכולה להחזיק בארון המשפחתי עוד שנים רבות, ולעבור מילדה לילדה, שכן לזברות תמיד יהיה מקום מיוחד בליבנו, ועל כן מדובר בתחפושת לילדה נצחית!

החיה שעולה אחרי הזברה, היא לא אחרת מהעכברונת. תחפושת העכברונת הופכת כל ילדה מתוקה למתוקה עוד יותר! העכברונת שמחפשת כל הזמן אחר הגבינה שלה היא תחפושת לבנות קטנות שאוהבות להמיס את ליבם של הסובבים.

עם כפפות וחותלות פפיון מבד לבד, ואוזניים גדולות וזנב קצר וחצוף, אפילו בצ’וקר פפיון העכברונת מתהדרת, התחפושת הזו הופכת תחפושת לילדות לכיף ענק. העכברונת השובבה הזאת תתפוס אתכן בכל פינה, ראו הוזהרתן

 

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן