משלוחים עד 5 ימי עסקים • משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ₪

השושבינות הקטנות שמפזרות פרחים בדרך לחופה ומלוות את הזוג המאושר לחופה, כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מטקס החתונה ולכן בחירת שמלת שושבינה לילדות חשובה לא פחות מבחירת שמלת הכלה.

השמלה שתבחר , לא רק תגשים חלום לילדה ותהפוך אותה לנסיכה ליום אחד, היא גם חייבת להיות מרשימה, נוחה וכמובן להתחבר לקונספט של כל האירוע.

אז תגללו מטה ותדמיינו את השושבינה הקטנה גונבת את הפוקוס מהכלה והופכת את האירוע למתוק מרגש וזכור במיוחד עבור כל האורחים והזוג המאושר.

  1. שמלת פפיונים – השמלה שהיא הגשמה של פנטזיה שמלת השושבינה האולטימטיבית, שמלת טוטו עם פפיונים בשתי הכתפיים משולבת תחרה. לנסיכה אמיתית.
  2. שמלה קלאסית לפאשניסטה  – לכל הכלות שמחפשות טוויסט בעלילה השמלה הזו היא בשבילכם, נכון שקיים סוג של קונצנזוס לגבי צבע שמלות הכלה אבל מי אמר שאי אפשר להפתיע בשמלת השושבינה. אז לכל הנועזות והשיקיות מבינכן זו שמלת כלה לילדות שתכניס קצת צבע לחופה.
  3. שמלה א סימטרית – הטרנד של א סימטריה בכתפיים מגיע גם לשמלות של הנסיכות הקטנות. ללא ספק, זו חגיגה לעינייםשמלה שיקית שמכל כיוון שלא תסתכלו קורה בה משהו מסעיר, שרוול נפוח, תחרה, קלוש טוטו עשיר ומסעיר וחגורת פפיון מושלמת. השובבה הקלאסית שלגמרי תגנוב את ההצגה.
  4. השמלה שתסובב לכולם את הראש – שמלת טוטו חובקת כתפיים עם פפיון גדול ומרשים בגב, כי מה רוב הילדות חולמות להיות? בלרינה מסתובבת. ואין כמו נסיכה בשמלת טוטו שממיסה את הלב גורמת לכולם לחייך ולהתרגש מהמעמד והאירוע ואת הבלרינה הקטנה, כולם יזכרו.
  5. שמלות עם שובל: .(תמונה שמלת יעל) קבלו את השושבינה שהיא בעצם כלה קטנה ומה יותר מזוהה עם כלות מאשר שובל ארוך ומרשים, אז למה לא גם בשמלות כלה לילדות, שמלה שמכניסה דרמה ומוסיפה קסם לחופה.
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן