משלוחים עד 5 ימי עסקים • משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ₪

בכל שנה החג הצבעוני של השנה מתחיל להדהד במחשבותיה של כל אמא, כחלק מרשימת המטלות שצריך לדאוג להן, שלא תהיה פאדיחה והילדה תישאר בלי תחפושת מושקעת ומקורית בחג.

ככל שהשנים חולפות כך תחפושות לילדות הולכות ומשתכללות, הופכות להיות על סף יצירת אומנות מנקרות עיניים, וסט צילומים עבורן הפך להיות בגדר חובה לכל ילדה.

פורים אומנם הוא חג של צחוק ושמחה, אבל החיים נמשכים לפניו ואחריו, ולנו כאימהות יש עדיין מיליון דברים על הראש, ולתפור תחפושת מיוחדת לא תמיד נכנס לנו ללו”ז.

 

מאז שהתחלנו לייצר תחפושות לילדות לפני חמש שנים, הפרויקט צובר עוד ועוד אימהות אוהדות ומרוצות, שנשבעות כל שנה שהן יקנו רק את התחפושות של קמפוס בשנה הבאה. למה?

עשרות דגמי תחפושות לילדות מושקעות ויצירתיות, מיוצרות בסטודיו שלנו, בייצור מקומי ומוקפד, מבדים איכותיים ושכל פרט ופרט בתחפושת מהמם ועם זאת גמיש ונוח.
אתן האימהות יכולות להיות רגועות שתימצאו מתוך מבחר דגמים מהממים של תחפושות לילדות, את התחפושת המקורית והמושקעת לילדה, וכל זה בלחיצת כפתור. כבר שנים שאנחנו חוסכות לאימהות את כאב הראש ועם זאת מאפשרות להן לחוש גאווה- הן לא וויתרו לעצמן, בחרו את הדרך הקלה וקנו את תחפושת המכשפה שמגיעה בשקית פלסטיק מחנות הצעצועים הקרובה. הן בחרו בתחפושת מעוצבת ומקורית שתנקר עיניים לכל הסובבים.

לכן, אנחנו מזמינות אותך כאמא להצטרף למועדון הלקוחות של סופר-מאמות שדואגות לנסיכות שלהן לתחפושת הכי יפה ומושקעת, שיוצרה בתפירה מוקפדת מחומרים איכותיים בלבד.

 

שיהיה חג שמח וצבעוני לכל המתחפשות, אימהות וילדות בישראל, באהבה, המותג שלכן, קמפוס.

 

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן