משלוחים חינם בקניה מעל ₪299

החגים מתקרבים בצעדי ענק, שנה חדשה נפתחת ואיך אפשר שלא להתחיל לתהות איך נלביש את הילדות. שנה עברית מסמלת, עבור רובנו, התחלה חדשה או פרק חדש, שיש להתחיל ברגל ימין ועל כן, בסטייל. מתוק. נקי.

מגוון הבגדים לחג הוא עצום, ולרוב אימהות יחפשו אחר הדגם שהתקבע בראשן מבעוד מעוד, או שיפנו למותג בגדי ילדות עליו הן סומכות. כאן נשאלת השאלה מה זהות המותג ואיך הוא תופס את הילדה. בקמפוס אנחנו רואים בילדות כפאשניסטות קטנות שהמלתחה שלהן תזכיר את המלתחה של האימא ועדיין תשמור על היחודיות שלהן כילדות שאוהבות לזוז לשחק ולקפוץ 🙂

 

אימהות שאוהבות להתלבש ולכן גם להלביש את הקטנות שלהן, יכולות להזמין את הדגם המושלם לילדה מבלי לצאת מהבית בקליק אחד בקניית בגדי ילדים באינטרנט.

כולנו כאימהות יודעות, שמעבר לרצון שלנו יש גם לילדה סגנון אישי. בהתאם לכך תוכלי להתחיל לחפש אחר הדגם המושלם לחג.

 

חליפת דגמ”ח- אם הילדה לא אוהבת שמלות לילדות ויותר בקטע של בגדים לילדות ברוח הסטריט או הספורט, סט שכולל מכנסי דגמ”ח קוליים עם טופ שעדיין שומר על סטייל, חגיגיות וכמובן אמירה.

חצאית טוטו- יש לא מעט ילדות שפשוט אוהבות להתלבש בטוטו! תופעה שאנחנו לגמרי מחזקים אותה. אין כיף יותר מחצאית מנופחת וחצופה, שכולה חגיגה לעיניים. אם הילדה שלך נמנית ביניהן, לוק שכולל חצאית לחג ירים את המורל לילדה לחג וכמובן גם לכל בני המשפחה.

שמלה לבנה- שמלות לילדות הן הבחירה הקלאסית לחג. שמלות לבנות לילדות, שמלות מסתובבות או שמלות מעוצבות לילדות ישמשו אותך גם לחג הקרוב וגם יהיו מענה נוח לכל אירוע משפחתי קטן, או אירוע חגיגי שיבוא בהמשך השנה. טיפ מאיתנו, הקפידי על שמלה עם שרוולים שתשמש גם בעונות מעבר וגם מתחת לסריג מדליק או מעיל.

חליפת חצאית- העוגן היציב של כל אמא בהלבשת הילדה בסטייל הוא סט חצאית לילדות, כזה שמשלב חולצה חגיגית ומתוקה. חצאיות שילוו בחגורות, כמו חגורת קש, יכולות רק לשדרג את הלוק. חפשי אחר החליפות שמציעות יותר משני פריטים, במקרה הזה חגורה עושה את העבודה.

 

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן