משלוחים עד 5 ימי עסקים • משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ₪

נכון שמבצעי ה- SALE הכי שווים הם בחו”ל, אין ויכוחים בנושא.

אך לצערנו הרב (בעקבות המצב), רובנו נבלה את הקיץ הקרוב בארצנו הקטנה והחמה ולכן אנחנו בקמפוס בגדי ילדות קיבצנו עבורכן לקוחותינו היקרות, מקבץ מכובד של שמלות מושקעות לילדות, אוברולים, סטים ליומיום ובגדי אירועים לילדות  במחיריSALE שווים במיוחד אז בואו נתחיל בחגיגת סייל הקיץ של קמפוס, הרי לכן דגמים נבחרים מה- SALE שלנו.

 

אוברול 7/8 מושלם לימי הקיץ הישראלי, בהדפס ספארי חובק כתפיים וחגורה עם אבזם במותן, לוק קיצי עם סטייל – עכשיו באתר בחצי מחיר.

טרנד האוברולים כאן כדי להישאר, בקיץ הישראלי אין טרנד מבורך יותר מטרנד האוברולים שסוחף אותנו כבר שנה שניה, ובכל כך הרבה וריאציות: אוברול לוס מבד קליל, שגם מאפשרים לילדה נוחות וקלילות, בשילוב עם לוק שיקי ומוקפד, אוברול מודפס, חובק כתפיים, משוחרר על הגוף או אוברול אלגנטי לאירוע, מדובר בפריט שהוא כאן כדי להישאר.

במזג אוויר החם והלח, כל מה שבא לנו, זה לזרוק עלינו שמלה מבד קליל כמו פשתן. כי על נוחות וקלילות בימי הקיץ החמים פשוט לא מתפשרים.

אז קבלו שמלות מעוצבות לילדות, מבד פשתן עם פלדים חובקות כתפיים, עם קשירה במותן, שמלה שיקית ומתוקה פשוט לוק קיץ מוש – במחיר שווה במיוחד.

 

שמלות מושלמות לקיץ, מבד ריבס נעים ורך, שמלות לילדות בצבע שחור וקאמל ליומיום וגם לאירוע קליל  – עכשיו באתר בהנחה.

יש מבצעים שפשוט אסור לפספס והסט הזה הוא בדיוק אחד מהם.

סט נוצץ ומדליק, שכולל טופ מבד משי בצבע זהב, חובק כתפיים ושרוולי כיווץ תפוחים, עם מכנסי ברמודה עם כיסים וחגורת קשירה. סט לכל אירוע  – עכשיו באתר ב- 50% הנחה

סט שיסגור לכם פינה, לאירוע קליל או ליומיום, הסט מורכב מחולצה מודפסת חובקת כתפיים עם כיווצים, ומכנסי ברמודה קשירה עם כיסים בצבע שמנת. פשוט סט מושלם לקיץ, שיקי, קליל ומוקפד ובנוסף ב-50% הנחה עכשיו באתר.

עד כאן מקבץ SALE הקיץ שלנו, מחכים לכם עוד דגמים רבים בקטגוריית ה- SALE באתר שלנו,

אז קדימה כנסו לאתר חבל שתפספסו…

 

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן