משלוחים חינם בקניה מעל ₪299

בימים אלה כל יציאה מהבית היא סיבה למסיבה לאימהות שאוהבות להלביש את הקטנות בבגדים מדליקים, כאלה שלא יביישו את המלתחה של האמא עצמה!

בזכות נגישותן של בגדי ילדים באינטרנט, אתן האימהות הפאשניסטות שמגדלות את הדור הבא, יכולות להפוך את הילדות לסופר סטאריות בקלות.

במדינה שלנו, ברוך השם, אוהבים לחגוג. מעבר לחגי ישראל, אנחנו ידועים בחיבתנו לשמחות. בגדי ילדים לאירועים הם תזכורת לאימהות לצאת לקנות לילדות שמלות מסתובבות, שמלות ערב קטנות לילדות או סטים חגיגיים. אבל היום, ניתן לנצל כל יציאה של הילדה מהבית כהזדמנות להלביש אותה באוואטפיט מדליק שימיס את ליבך, וכמובן שגם את עדשת המצלמה (:

בואו נודה בזה, אין יותר כיף מלהלביש את הילדה בסטייל ולטייל איתה בפארק, בקניון או לצאת לבקר משפחה. על כן, אספנו לכן מספר פריטי חובה בארון של כל פאשניסטה קטנה:

 

1. סט שלושה חלקים– כל פאשניסטה קטנה יודעת שלוק מושלם כולל יותר משני חלקים. היום כבר לא נסתפק בהתאמת מכנסיים לחולצה ונשתדל להרכיב טוטאל לוק מדויק שמורכב מלפחות 3 חלקים.

2. חולצת כיווצים– הטרנד החם של 2020 הוא כיווצים, כיווצים ועוד פעם כיווצים. הטרנד לא פסח על הקטנות, וגם להן מגיע סט מדליק של חצאית לילדות עם חולצת כיווצים שיקית וחגורה. אין מתוק מזה.

3. שמלת תחרה- הבד המוכר והאהוב, בד התחרה, שזועק חגיגיות, חייב להיכלל בארון של פאשניסטה קטנה. כמובן השאלה באיזה אופן. מגוון שמלות התחרה לחג רחב, ועליכן למצוא את השמלה המושלמת שתהיה המדויקת ביותר. שווה להתעדכן בטרנדים החמים האחרונים, כמו שרוולים תפוחים, ואולי לשקול שמלה הכוללת אביזר, כמו חגורה וזאת כדי למקסם את הלוק החגיגי לסופר-שיק.

4. מכנסי ברמודה– מכנסיים קצרים אנחנו רואות בכל מקום, כנ”ל מכנסיים ארוכים. מה לא רואים בכל יום על ילדות? מכנסי ברמודה! כן כן, מכנסי ברמודה, טרנד חזק נוסף נוחת גם בעולמן של הילדות. אם אתן שואפות להשאיר את הילדות מעודכנות אופנתית, מדובר בהחלט בפריט חובה.

5. דגמ”’ח – שובו של הדגמ”ח כבש בסערה את האינסטגרם ותעשיית המוזיקה. מכנסיים לבושים המלפרטטים עם הספורטיבי אך שומרים על אווירה חגיגית וקולית. חליפות דגמ”ח בהחלט יהיו קנייה חכמה ואופנתית מצידכן.

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן