משלוחים חינם בקניה מעל ₪299

שאלות נפוצות

אני רוצה לרכוש דגם, איך אדע באיזה חנות ניתן למצוא אותו?

הדגמים של קמפוס מופצים לחנויות בכל רחבי הארץ, אך איננו יכולים להתחייב על פריסה עקבית בכולן ואין לנו בקרה על המלאי שלהן. לכן מומלץ ליצור קשר עם אחת מהחנויות הקרובות למקום מגוריכן או ברשימת החנויות הנוספות באזורכן ולוודא שהדגם נמצא במלאי.

לא מצאתי את הדגם בחנויות באזור שלי, איך ניתן לרכוש?

במידה ודגם מסוים אינו נמצא במלאי החנויות באזורכן, תוכלו להזמין את הפריט אונליין באתר במידה וקיים במלאי. בעזרת שימוש במדריך המידות וביצוע מדידה קלה בבית, תוכלו להנות מרכישה נוחה ומאובטחת של הפריט עם משלוח עד הבית.

איך מומלץ לכבס את הדגמים של קמפוס?

דגמי קמפוס מיוצרים מבדים איכותיים וברמת ביצוע מוקפדת. בכל דגם ישנה תווית עם הוראות כביסה מפורטות. נדגיש, כי את דגמי האירועים שלנו חשוב לכבס הפוך, בתכנית “עדינה” של עד 30 מעלות או לשלוח לניקוי יבש. אין להשרות או לכבס ביד, כמו כן אין להשתמש בחומרים פעילים כמו אקונומיקה ומלבינים.

מה טווח המידות של שמלות בת מצווה?

טווח המידות נע בין מידה 10 למידה 20.

מה טווח המחירים של שמלות בת מצווה?

טווח המחירים נע בין 299 ש”ח ל-399 ש”ח.

האם ניתן להזמין דגמים בתפירה אישית?

בקמפוס מייצרים דגמים מעוצבים בקו ייצור מקומי ואיכותי ואין אפשרות להזמין עיצובים בתפירה אישית.

האם אתם מוכרים נעליים ואביזרים נלווים?

אנו מתמחים בייצור טקסטיל ואיננו מייצרים או משווקים נעליים ואביזרים נלווים.

מה עלות משלוח הזמנה עד הבית מהאתר?

בקנייה מעל 300 ש”ח משלוח עד הבית ינתן ללא עלות. בקנייה עד 299 ש”ח עלות משלוח עם שליח עד הבית 35 ש”ח.

אני רוצה לרכוש באתר מבלי למדוד, איך אדע את המידה?

המעצבת של קמפוס בנתה טבלת מידות מדויקת שבעזרתה ניתן למדוד בקלות את מידות הילדה בבית ולרכוש את המידה המתאימה אונליין. במידה ולא הזמנתם את המידה המתאימה, תמיד ניתן להחזיר ולהחליף

ביצעתי הזמנה, תוך כמה זמן אקבל אותה?

ההזמנה תסופק לבית הלקוח עד 4 ימי עסקים. ימי העסקים אינם כוללים את ימי שישי ושבת, ואינם כוללים ימי חג.

ביצעתי הזמנה עם משלוח עד הבית, באילו שעות מתבצעת חלוקת המשלוח?

חברת השילוחים מבצעת את החלוקה בעיקר בשעות הבוקר והצהריים המוקדמות, לכן אנו ממליצים לתת כתובת שבה תהיו בשעות אלו, כמו כתובת מקום העבודה שלכם. במסגרת ימי החלוקה, יום לפני מסירת החבילה, שליח יתקשר לתאם אתכם את שעת החלוקה

ביצעתי הזמנה לכתובת לא נכונה, ניתן לשנות כתובת?

ניתן לשנות כתובת ללא עלות לפני יציאת המשלוח, זאת על ידי יצירת קשר איתנו בווטסאפ. אם תרצו לשנות את הכתובת לאחר שהמשלוח כבר יצא אליכם, שינוי הכתובת תתאפשר בעלות של 35 ש”ח.

אני רוצה לבצע הזמנה עם איסוף עצמי, מאיפה ניתן לאסוף ובאילו שעות?

ניתן לאסוף את החבילה מהסטודיו שלנו ברחוב דרך בן צבי 84 תל אביב, קומה 6, לופט 619 בין השעות 10:00-15:00. חשוב לתאם איתנו את הגעתכם מראש בווטסאפ.

כיצד ניתן להחליף מידה של פריט שהזמנתי באתר?

ניתן להחליף פריט עד 14 יום מיום קבלתו. במקרים בהם המידה לא טובה ניתן לעשות זאת על ידי איסוף מביתכם על ידי שליח בתוספת של 50 ש”ח, באמצעות יצירת קשר איתנו בווטסאפ או בטלפון. יש לוודא שלא נעשה כל שימוש בפריט, לא נגרם לו נזק או פגם ושהתווית לא נתלשה.
** לא ניתן להחליף אביזרי שיער

כיצד ניתן להחזיר פריט ולקבל החזר כספי?

ניתן לבטל עסקה ולקבל החזר כספי על ידי פנייה אלינו בנוגע לביטול העסקה תוך 48 שעות מיום קבלת החבילה לידיכן וקבלת החזר כספי תוך 14 ימי עסקים לאחר ניכוי של 5% מסך העסקה, לפי חוק הגנת הצרכן. 2 אופציות החזרה של בגד ע”י איסוף מטעמנו כרוך בתשלום של 50 ש”ח. ניתן להחזיר אלינו את הדגם בהגעה של הלקוחה לסטודיו בת”א. יש לוודא שלא נעשה כל שימוש בפריט, לא נגרם לו נזק או פגם ושהתווית לא נתלשה.
** לא ניתן להחזיר או  להחליף אביזרי שיער

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן