משלוחים עד 5 ימי עסקים • משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ₪

שמלה לאירוע הבת מצווה – שמלה לילדה או לאישה?

הרגע המיוחל הגיע והילדה הגיעה לבת מצווה. מזל טוב! הילדה הקטנה הופכת לנערה. עכשיו לרגע הקריטי באמת, רגע בחירת שמלה לבת מצווה. כאן מגיע האתגר האמיתי לאימהות

תחילה, גשו לחנות או לבוטיק בגדי ילדות הקרוב לביתכן. אולי חנות שהילדה מכירה, או אפילו נסו חנות חדשה בעיר אחרת אליה תיסעו במיוחד לרגל המאורע. מרגע החשיפה להיצע הדגמים על הקולבים בחנות תנו לילדה לשלוח את ידה לבדים המבריקים בעצמה. תראו לאן היא נמשכת. במידה והילדה הגיעה עם רעיון מסוים בראש, תנו לה לנווט בעצמה בין הדגמים. בחלק מהמקרים תופתעו לגלות כי הילדה נוטה לשמלות יותר נשיות עם קווים יותר חשופים וצמודים. יכול להיות שתגלו כי הילדה נמשכת לקו הבגדים שהיא מכירה מאז ומתמיד, דגמים יותר ילדותיים או אפילו דגם של שמלת בת מצווה טוטו. בכל מקרה, הקו שהילדה שלכן תבחר, בסביבתו תצטרכו לעבוד יחד כדי למצוא את הדגם המושלם.

במידה והילדה נטתה למחוזות הנשיים יותר, אפשרו לה למדוד את שמלת בת מצווה כראות עיניה.. זה אף פעם לא מועיל למנוע מילדה למדוד דגם שמצא חן בעיניה. כשהילדה עומדת מול המראה אפשרו לה לדמיין את האירוע, תארו לה את הסביבה בו תימצא כשהיא לבושה בשמלה, העלו את שמות החברות, החברים ובני המשפחה, ואפשרו לה לדמיין את עצמה בקרבת המכרים שלה. לעיתים תגלו כי הילדה אומנם מפנטזת על קו מסוים של שמלת בת מצווה, אבל בין הפנטזיה לבין לדגמן את שמלת בת מצווה שלה מוקפת בני משפחה וחברים – ישנו פער אדיר. דבר נוסף, עזרו לה להבין את חשיבות נוחות הבגד. עד כמה תרגיש בנוח לרקוד, להתהלך, לקפוץ עם חברותיה. בכל זאת, שמלת בת מצווה אינה מיועדת לאירוע קוקטייל של מבוגרים.

כאימהות חשוב לשמור על הילדות – ילדות. גם כשהן הופכות לילדות בת מצווה. אין צורך להפחית מגודל חשיבות האירוע הסימבולי, אכן הילדה הופכת לנערה באופן רשמי, והעולם החברתי יצפה ויתנהג אליה אחרת מאיך שהכירה בעבר. אבל נסו לשמור על תהליך השינוי הזה איטי והדרגתי ככל האפשר. הילדות יהפכו להיות נשים, אם תרצו ואם לא תרצו, אבל יהיה להן מספיק זמן להיות כאלה. הילדות היא הפרק שנגמר הכי מהר ומבלי לשים לב. עזרו להן לשמור בהנאה ובחיוביות על המקום הזה, וכצעד ראשון בדרך בחירת שמלות לבת מצווה הוא הצעד הראשון בתהליך..

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן