משלוחים עד 5 ימי עסקים • משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ₪

חורף 2021: מחדשים את המלתחה לילדים בקניות אונליין

החורף הגיע ומחייב אותנו לחדש את המלתחה לילדים. לאור התקופה, רוב הסיכויים שנעשה את זה דרך קניית בגדי ילדים באינטרנט, ואלו מעולם לא היו קלים יותר

החורף הגיע, אומנם בצעדים קטנטנים, ומחייב אותנו לחדש את המלתחה לילדים. רענון הארון החורפי וכמובן חידוש המידות בארון למידות גדולות יותר, כי ברוך השם, הם גדלים בקצב מטורף, לא נתון לשאלה. לאור התקופה, רוב הסיכויים שנעשה את זה דרך קניית בגדי ילדים באינטרנט, ואלו מעולם לא היו קלים יותר. לכל מותג היום יש אתר לקנייה אונליין, גם אם אנחנו מתגעגעים לימים בהם הלכנו לקנות בבוטיק המקומי או בחנויות הקניון, ישנם גם יתרונות לקניית בגדי ילדים באינטרנט. למשל, למי מכם שחשוב לבחור את העסק ממנו תרכשו בקפידה, למשל מטעמים של תמיכה בעסקים קטנים, מתוצרת כחול לבן או כל בחירה ערכית אחרת, ניתן לעשות זאת בקלות יותר מאי פעם. כאמור, כל מותג בימים אלה הבין שללא אתר בגדי ילדים באינטרנט יהיה קשה לשרוד את התקופה הנוכחית, ולכן הנגישות לאותם מותגים, גם מרחוק, קלה ופשוטה. בנוסף, אם נודה באמת, מכירת בגדי ילדים באינטרנט יותר זולה ומשתלמת לבעלי המותג ומכאן המבצעים המשתלמים שקיימים רק באתרי האינטרנט ופחות בחנויות עצמן, אלא אם כן מדובר בסוף עונה.

בקיצור, כמה שלא אמרנו את זה קודם, מהלימון נעשה לימונדה. מרעננים לילדים את ארון החורף? אז קדימה למלאכה!

שמלות בת מצווה- הילדה רק בת 11? יש אירוע בקרוב לדודים שלה? בקיצור הילדה צריכה להתארגן על לוק מושקע, חגיגי ולבוש? זה הזמן לשריין לה בארון הופעה חורפית לכל אירוע שלא יצוץ, או לבת מצווה החורפית הקרבה ובאה. תוכלו למצוא במחירים מצחיקים שמלת בת מצווה שבימים כתיקונם היו עולים כנראה הרבה יותר. נצלו את המומנטום והתארגנו על ההופעות היקרות יותר בארון- בחצי מחיר.

תחפושות לילדות- אם הקניות באינטרנט שינו משהו מהותי כל כך בחיינו כאימהות, הוא התזמון שבו נקנה תחפושות לילדות. כבר לא מחכים לדקה ה-90. המותגים מעלים לאתר תחפושות לילדות כבר מחודש נובמבר (החודש המושלם לסיילים) וכאן אתן נכנסות כאימהות שיודעות ת’עבודה. תחפושות לילדות קונים מראש, כשכל הדגמים היפים במגוון המידות עוד במלאי, ואין כמו תחפושת מושלמת שמחכה לילדה בארון ועושה לה להתרגש כל פעם מחדש. כי ילדים אוהבים לצפות ולחלום, ותחפושת לבנות צבעונית ומושקעת בארון עושה בדיוק את זה!

טרנדים חורפיים פאשניסטיים- לגן ולבית הספר נלביש את הילדות לרוב בטייץ’ נוח ועליונית ונשים את הדגש על נוחות וצבעוניות נכונה. אבל כשאנחנו יוצאים איתם מחוץ לבית נרצה להלביש אותם בהופעות חדשות ומרעננות עם קריצה לפאשניסטות קטנות. לכן כדאי לקנות סטים וחליפות הכוללות לפחות שני חלקים (אם לא יותר) כדי לחסוך לך כאימא את הכאב ראש בלהביש ועם זאת להשיג את המטרה בלהוציא את הילדה מהבית לבושה ככה שיהיה לך נחת בעיניים… איך עושים את זה? לוקים שכוללים 3 חלקים, למשל: טופ סריג, חצאית וחותלות, יעשו לך את החיים הקלים, והילדה? תראה מדהים!

בהופעות של שלושה חלקים הרווחת לעצמך את השקט הנפשי שבלהביש את הילדה בסטייל, בלי מאמץ ובלי כאבי ראש. לקנות סטים לילדות זה הפתרון המושלם. כל שעלייך לדאוג שכל פריט עובד גם בנפרד כדי למקסם את התועלת, וכמובן שההופעה עצמה היא לא פחות ממושלמת.

שמלות שושבינה- הילדה אומנם גדלה בקצב מהיר, אבל הסטטיסטיקה הישראלית אומרת שלפחות פעם ראשונה הילדה תפקוד אירוע חגיגי כלשהו. לכן זה הזמן לנצל את ההזדמנות לקנות שמלות שושבינה מתוקות ומהממות לקטנטונת שלך. טיפ קטן מאיתנו, אם תתאהבי במותג שמייצר דגמים שאת אוהבת מידי שנה, יהיה לך קל להזמין מהם אונליין כי הילדה גדלה לפי סרגל המידות של המותג. נצלי את תקופת המבצעים באתר בגדי ילדים באינטרנט וחפשי שמלת שושבינה לילדות שעושה לך חשק לחגוג. והאירוע? הוא כבר יגיע…

 

סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.

דילוג לתוכן